tisdag 20 maj 2014

Det går bra nu!

Nu har jag hittat en grym balans mellan, träning och kost. Jag äter jag som jag gjort inför VM och håller strikt på att försöka få i mig något var 3:e timme. Jag orkar träna hårt samtidigt som jag inte behöver oroa mig för vikten. Morgonvikten ligger just nu på 61,5-62kg.

Träningen flyter också på riktigt bra. Igår förmiddags körde jag fys på crosstrainer följt av skuggboxning och sit-ups. Sen var det chillax med Kingsley som hade studiedag. Vi åkte och hämta upp ett par nya Vans sneakers som han redan letat ner hahaha!! That's my boy! På kvällen blev det fys, mitts med Yassir och clinch med Otman följt av mera fys.
Idag har jag hunnit med ett pass med Mohamed. Det var nog ett av de tuffaste passen vi kört hittills. Fotarbetet och min höger börjar att synka mer och mer. Jag njuter verkligen av varje sekund av mitt liv just nu. Missförstå mig rätt, jag njuter alltid. Jag är en livsnjutare tyckte Otman när vi var i Malaysia. Det är bara det att ibland lyckas man verkligen vara helt närvarande och uppleva här och nu. Det är en grym känsla och jag uppskattar det till max. Meditationen som jag utför 2ggr/dag har hjälpt väldigt mycket. Tack Gregor på PrestationsGruppen. 

Nu ska jag strax hoppa av bussen på väg till Swedish Top Team och köra pass nr 2 för idag. Backintervaller och boxning står på schemat.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar